Afbeelding

Ludieke uitreiking Letterdiploma Stellegors

Algemeen 376 keer gelezen

Stellendam - We hebben een K, we hebben een I, we hebben een M en nog véél meer letters! In groep 3, van OBS Stellegors, leerden de kinderen het afgelopen half jaar alle letters van het letterbord. Met deze letters kunnen ze nu woordjes en verhaaltjes lezen. Een superbelangrijk lijstje dus.

Afgelopen week behaalden de leerlingen van groep 3 met succes hun -online- Letterdiploma. ‘’Dat vraagt om een feestelijke diploma-uitreiking”, vonden de juffen. Ze versierden hun fiets, namen toeters en bellen mee, stapten op en leverden persoonlijk de letterdiploma’s, mét een feestelijke traktatie, af aan huis. Alles coronaproof natuurlijk.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant