
Uitvoering saxofoon- en trompetleerlingen
Algemeen 1.060 keer gelezenStellendam – Saxofoon- en trompetleerlingen van het Muziekgebouw Goeree-Overflakkee geven op zaterdag 2 maart een concert in ‘t Haegse Huus te Stellendam.
De leerlingen die op de planken staan zijn beginners en gevorderden. Hun docent is André Leer. De saxofoon- en trompetleerlingen treden samen op met Nicole Groenendijk en het Startorkest van Fanfareorkest De Hoop. Het publiek krijgt een gevarieerd programma voorgeschoteld: van klassiek tot lichte muziek.
De uitvoering begint om 14.00 uur en duurt ongeveer een uur.















