Zoveel rust zal de ALV niet uitstralen.

Algemene Ledenvergadering Sportvisserij Goeree-Overflakkee

Algemeen 276 keer gelezen

Op vrijdagavond 19 april vindt de ALV van SGO plaats. De ALV vindt plaats in de kantine van de SVIK (Philipshoofjesweg, 57A, Dirksland). Inloop van 19:30 uur tot 20:00 uur. De vergadering start om 20:00 uur. Opgave voor deelname is wenselijk en mogelijk via het e-mailadres sgovoorzitter@gmail.com.

Nieuw SGO bestuur
Een belangrijk agendapunt van deze ALV is de bestuursverkiezing. Mario Nagtegaal (voorzitter en secretaris) en Sam Mol (penningmeester) hebben na jaren lang actief te zijn geweest binnen de Sportvisserij op Goeree Overflakkee reeds enige tijd geleden besloten definitief af te treden. Door hun besluit blijven alleen François Ockers en Ewout van Oosterom (aspirantbestuurder) als bestuurders achter. Gelukkig zijn er inmiddels 4 leden gevonden te weten Piet van der Groef, Dennis van Elten, Erma Leune en Gilbert Leune die zich als kandidaat voor een bestuursfunctie beschikbaar hebben gesteld. Samen met Ewout zijn er dan ook in totaal 5 personen die op de ALV de verkiezingsprocedure moeten doorlopen en kan er als alles naar wens verloopt na 19 april een nieuwe SGO bestuur met 6 personen aan de slag.

Eventuele meerdere gegadigden voor een bestuursfunctie kunnen zich nog tot en met uiterlijk vrijdag 5 april als kandidaat aanmelden via het e-mailadres sgovoorzitter@gmail.com

Bestuur Sportvisserij Goeree Overflakkee

Stuur jouw foto